Auckland-Singapore-Hoogland

17 december 2016 - Hoogland, Nederland

16 dec:  Vandaag gaan we weer vertrekken. Gisteravond nog een hele gezellige avond gehad. Marian had weer heerlijk gekookt voor ons. Monique was er ook. Zij spreekt nog goed Nederlands. Heel leuk om haar weer te zien. We vertrekken om 9. 00 naar het vliegveld. Marian brengt ons de stad door naar het benzinestation waar we de auto aftanken. We nemen afscheid van haar. Het is nog een klein stukje naar het vliegveld. We hebben deze vakantie 6500 km gereden. Om 13.30 gaat het vliegtuig de lucht in. Na een vlucht van 11 uur zijn we in Singapore. Daar moeten we 5 uur wachten voor we verder gaan. Nog 13 uur vliegen naar Amsterdam.

17 dec:  We landén om 6.00 in Amsterdam , dan de trein en de bus en we zijn om 8.30 thuis. Een reis van 33 uur. Het was een fantastische reis in een prachtig mooi land.We hebben heel veel moois gezien en beleefd.  Wij hebben genoten!

Leuk dat jullie met ons zijn meegereisd. Ik hoop dat jullie een indruk hebben gekregen van dit prachtige land.  Het is ver, maar meer dan de moeite waard.

Wij wensen jullie gezellige kerstdagen en een heel mooi 2017 !!!

1. Groenestein:
    18 december 2016
    Dank jullie wel voor de mooie verhalen! Fijne feestdagen en we zien elkaar!