Singapore

30 oktober 2016 - Singapore, Singapore

28 okt: Na een goeie vlucht waren we vrijdag om 7.00 uur in ons hotel. We zitten 19 hoog ,zie foto van ons uitzicht. Het was toen al erg warm.
Het is hier elke dag 30gr. en dat voelt  als 38gr. We gaan eerst een paar uur slapen, douchen en dan de stad in, uitgebreid ontbijten. Er zijn gebakken eieren, pannenkoekjes, salade, heel lekker. Daarna struinen we door de Arabische wijk.
En hebben daar een heerlijke ijskoffie gedronken op een terras  onder begeleiding van gejammer uit een luidspeaker  van de moskee .Lekker Arabisch gegeten en op tijd naar bed. Gelukkig geen last van een jetlag.
29 okt: Zaterdag  met de hop on-hop off bus naar Chinatown. Een prachtige tempel bekeken en de overdekte foodhal. Helaas hadden we net gegeten, maar het rook er heerlijk en zag er heel lekker uit, authentieke Chinese gerechten. S'middags naar   Little India. Hier krioelde het van de mensen. Een lekker bakje koffie bleek meer naar chocolademelk te smaken dan naar koffie.Vrouwen en mannen in prachtige Indiaase kleding, vooral heel kleurrijk.
30 okt: Vandaag naar de Botanische tuinen, daar raak je niet uitgekeken. Wat zijn er prachtige bloemen en planten . Je ziet er heel veel bijzondere dingen.
De mensen hier zijn  heel erg aardig en vriendelijk en behulpzaam
31 okt: we lopen nog een rondje door Little India. Op tijd weer terug naar het hotel. Omkleden en naar het vliegveld. Op naar Nieuw- Zeeland.
Tot later.